від 180 ₴
Мінімальне замовлення — 100 шт.
Футболка... одна, дві, три... так ми отримуємо суцільну кількість людей, які є, у тому чи іншому місці, ідентифікованих певним різновидом трикотажної продукції. Літо, будь воно спекотне, як Духова шафа або прохолодна, як напій із холодильника, зобов'язує нас носити футболки з всілякими принтами та логотипами. Так уже пойшло з давніх часів! Але не зовсім з давніх-давен. Хоча, якщо Ви називаєте свого тата «деревним», коли він не може розібратися в телефоні, тоді порівняння цілком актуальне.
Футболка, довгий час, використовувалася як верхня білизна у формі бавовняної сорочки. Такий собі т-подібний одяг був удосконалений американськими солдатами у Другу Світову. Клімат вимагав легкого зручного укривання, і рукави сорочки були обрізані. Футболки почали шити на замовлення. Це наштовхнуло безліч ательє на створення власних моделей таких виробів. Але пропаганда бере свій початок із телеекранів. У 50 роках 20-го століття кілька акторів з'явилися в цьому вигляді літнього одягу та відразу ж стали секс символами. Футболка стала споконвічно чоловічим атрибутом втілює мужність і силу. Дівчата навіть і не думали про те, що їм пощастить носити таку красу. Але спорт зробив свою справу. Як і в разі з бейсболкою, він приніс новий стиль носіння таких атрибутів через гру в теніс.
Роберт Джордж, один із творців логотипу «Лаксост», у подальшому виробленому на фабриці La Chemise Lacoste і відомий тенісист Рене Лакост, що блищить у 20-х роках минулого століття, винайшли теніску або як ми її називаємо зараз — футболку поло. Вона набула популярності і в жінок, і в чоловіків. Отже, ми отримали потужний продукт для продажу та надійний повсякденний одяг, що закріпився за собою, право називатися найпрактичнішим з усіх точок зору. І це породило хвилю бізнесу пов'язаного з цим продуктом. Оберти продажів промо футболок у світі прирівнюються до продажів мила або прального порошку. А продажі трикотажу у сфері моди взагалі безмежні. Кожен має хоча б одну футболку. Це як взуття, як їжа. І сьогодні ми не можемо обійтися без неї.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Виробник | Lacoste |
Час виготовлення | 3 |
Вид текстильного виробу | Домашній текстиль |
Користувальницькі характеристики | |
Тип послуги | пошиття футболок, футболки оптом, футболки оптом, пошиття тенісок |