Брелоки бувають двох типів: односторонні та двосторонні. При виробництві останніх використовується методика зварювання виробів. Процес спрямований на з'єднання двох половинок вироби без участі клею і якоїсь іншої хімії. На такому брелоку поміщається в два рази більше інформації, що призводить до більш ефективного результату. При цьому 3d обсяг зберігається, і всі логотипи і раніше виглядають об'ємними. Мінімальне замовлення ка зазвичай від 100 шт. Матриці на виріб виготовляються трохи довше, так як роботи по фрезеруванню більше. Але не обов'язково замовляти двосторонні брелки. Можна зробити і односторонній варіант виробу. Ми вдаємося до технології спаювання двох частин коли хочемо отримати виріб з максимально інформативним полем. Якщо ж у вас звичайна промо акція, простіше створити макет вмещающийся на одній стороні виробу. Є різноманітні думки з приводу доцільності розміщення контактів на брелоку. Звичайно хочеться, що б вас впізнавали тільки за логотипом, і потім заходили в інтернет вбиваючи в пошук назву компанії. Але як це відбувається в реальності до кінця незрозуміло. Тому, додати номер телефону не буде зайвим. Розміщувати 5 сайтів і 3 телефону непотрібно. Це псує загальну картину. Все має бути збалансовано. Ми допоможемо створити правильний макет. Уникнувши непотрібних помилок, ви застрахуєте себе від непрацюючих технологій.