від 25 ₴
Мінімальне замовлення — 50 шт.
Мода на всілякі віскі, прикріплюються в районі центрального дзеркала автомобіля проходить. И — це тривожний дзвінок для сфери реклами та просування рекламних сувенірів, що стосуються автомобільної тематики. Якщо ви озираєтеся навколо, то зрозумієте, що 90 відсотків речей брендовані логотипами фірм і їх лейблами. Брендуванню фактично підлягає все навіть килимок проти ковзання, що розміщується на торпедо автомобіля. Він слугує прекрасним доповненням до внутрішньому інтер'єру машини. Мобільний телефон і всеможлива дрібниця, яка неприємно гримить у передбачених для неї відсіках, елементарно розміщуються на таких ось виробах, що не може не тішити автовласника.
Наша фабрика спеціалізується на виробництві ПВХ сувенірів. Вищеописаний продукт брендується декількома способами. Технологія 3D, коли букви або саме зображення трохи підноситься на кілька мм відносно тіла вироби, одна з них.
Опуклості можуть заважати мобільному телефону стикатися з усією поверхнею килима. Тому логотипи розміщуються збоку. Також можна зробити логотип продавленим або рівним, розмістивши його посередині. Структура виробу може бути в пухирці або точку. Килим здійснюється липким (тильна його сторона) або звичайним. Розміри та форми теж різноманітні, але найчастіше використовується прямокутний варіант. Універсальність такого сувеніра, що роздавається на заправах, в офісах страхових компаній, або ще де б не було, не викликає сумніву. А отже, ефект приваблення клієнтів гарантовано.
Ви можете зробити нам запит на електронну адресу і команда професіоналів дасть відповідь упродовж робочого дня. Не забувайте, що гроші, правильно вкладені в рекламу, дають багаторазову віддачу. Силіконові, гумові або ПВХ килими, вироблені за індивідуальним замовленням, один із найпопулярніших сувенірів в автомобільній тематиці.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Torgzakaz |
Країна виробник | Україна |
Колір | Чорний |
Стан | Новий |